تی تاکسی

شرکت تی تاکسی

شرکت تی تاکسی

شرکت تی تاکسی

درباره تی تاکسی

با گسترش شهرنشینی و توسعه شهرها، صنعت حمل ونقل مسافری درون و برون شهری اهمیت بیشتری از همیشه داشته و مستلزم نگاه ویژه از سمت مسافران و شرکت های خدمات دهنده در این حوزه دارد.

در همین راستا، شرکت تی تاکسی مفتخر است در امر حمل و نقل مسافران اعم از درون شهری و برون شهری فعالیت داشته و با استفاده از خودروهای بروز از خودروسازان معتبر دنیا همچون تویوتا، هیوندا، رنو و فولکس واگن، خدمات متمایز از شیوه های سنتی فعالیت می نماید. 

همچنین این شرکت خدمات خود را در غالب قرارداد با تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی شامل مراکز دولتی، خصوصی،هتل ها،مراکز گردشگری و تفریحی،بانک ها و غیره ارائه نماید.

 

خدمات شبانه روزی

ساعت کاری ما عقربه ندارد و در هر زمانی از شبانه روز شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا رزرو آنلاین درخواست خود را برای رزرو خودرو در سفرهای کوتاه و بلند خود اعلام نمایید.

 

حساسیت، در رفع نیازهای شما

عدم حساسیت روی تعداد نفرات و میزان بار، حضور به موقع، کیفیت و نظافت خودرو و راننده، آشنایی کامل با مسیرهای داخل و برون شهری، در اختیار بودن خودرو بصورت چند ساعته و حتی چند روزه، امکان رزرو آنلاین از چند روز قبل تر، پشتیبانی در تمام ساعات شبانه روز و کلی مسئله و چالش دیگر، که ما سعی کردیم در، تی تاکسی همه آنها را از بین برده و امنیت و راحتی رو به شما هدیه کنیم.

 

برای آگاهی از وضعیت آب و هوا اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.