تی تاکسی

رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد

رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد

رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد

برای استفاده از خدمات رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد در هر ساعتی از شبانه‌روز که پروازتان از این فرودگاه انجام می‌شود و یا در این فرودگاه فرود می‌آید، تی تاکسی در خدمت شماست.

برای مشاهده نوع و تیپ سرویس‌ها + جدول قیمت اینجا کلیک کنید.

در این مقاله می‌خواهیم علاوه بر بررسی روش‌های دسترسی و رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد، نگاهی اجمالی به این فرودگاه و مشخصات آن بپردازیم.

فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد در سال ۱۳۱۷ در غرب شهر تهران ساخته و به بهره برداری رسید. این فرودگاه مهمترین فرودگاه در پروازهای داخلی ایران میباشد. حجم قابل توجهی از پروازهای روزانه داخلی در کشور توسط این فرودگاه انجام می‌شود. 

در سال ۲۰۱۵ تعداد نشست و برخاست هواپیما ها در این فرودگاه ۱۳۲،۲۴۵ پرواز بود.

رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد - تی تاکسی

ترمینالها

ترمینال ۱و۲ در کنار هم قرار دارد و در نزدیکی راه ورودی اصلی فرودگاه از میدان آزادی و اتوبان لشکری قرار دارد. ترمینال ۴و۶ هم در یک منطقه و در بخش شرقی فرودگاه قرار دارد. ترمینالهای ۳و۵ هم گاها بصورت فصلی و جهت پرواز حجاج و سایر پروازها استفاده می‌شود.

امکانات ترمینالها

در همه ترمینالها به علت تردد روزانه با حجم بالا بیشتر امکانات کاربردی و رفاهی وجود دارد. از جمله:

شعب بانکها، رستوران، اتاق مادر و کودک، غرفه های تجاری و ایستگاه های تاکسی، اتوبوس و مترو قرار دارد.

پارکینگها

پارکینگ ۱: ظرفیت ۲۷۰۰ خودرو، پارکینگ ۲: ظرفیت ۵۲۰ خودرو، پارکینگ ۳: ظرفیت ۳۰۰ خودرو، پارکینگ ۴: ظرفیت ۱۴۰۰ خودرو

شرکتهای هواپیمایی

ترمینال ۱: کیش ایر، زاگرس، وارش، چابهار و اروان، ترمینال ۲: ایران ایر، ایران ایر تور، آتا، معراج، قشم ایر، آسا جت، کارون، ترمینال ۴و۶: فلای پرشیا، آسمان، ماهان، تابان، کاسپین، اترک، پویا، ساها، سپهران، پارس، یزد ایر

اطلاعات تماس با فرودگاه مهرآباد

اطلاعات پرواز: ۱۹۹، لینک اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد، مدیریت کل: ۰۲۱۶۱۰۲۳۰۰۰، مرکز تلفن: ۰۲۱۶۱۰۲۱، حراست: ۰۲۱۶۱۰۲۳۰۹۰، سامانه پیامکی: ۳۰۰۰۱۹۹

مسیر‌های دسترسی به فرودگاه مهرآباد

راه دسترسی از بزرگراه های شرقی به غربی و بالعکس همانند: نیایش، همت و حکیم خروج به بزرگراه ستاری جنوب، سپس ورود به اتوبان لشکری شرق و قبل از میدان آزادی خروجی به فرودگاه مهرآباد است.

همچنین از بزرگراه های شرقی به غربی و بالعکس همانند: نیایش، همت، حکیم و شیخ فضل الله خروج به بزرگراه یادگار امام جنوب، سپس ورود به خیابان آزادی غرب و پس از میدان آزادی ورود به اتوبان لشکری و سپس خروجی فرودگاه مهرآباد می‌رسید.

از بزرگراه شیخ فضل الله و اشرفی اصفهانی ورود به بزرگراه جناح جنوب و سپس میدان آزادی و اتوبان لشکری و خروجی فرودگاه مهرآباد میتوان رسید.

دسترسی از جنوب تهران از بزرگراه سعیدی شمال و سپس میدان آزادی و اتوبان لشکری و خروجی فرودگاه مهرآباد است.

همچنین از شمال و جنوب تهران از طریق بزرگراه آزادگان به بزرگراه لشکری شرق و قبل از میدان آزادی خروجی فرودگاه مهرآباد می‌رسید.

رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد - تی تاکسی

روشهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد

مترو: خط ۴ مترو تهران دارای ایستگاه در کنار ترمینالهای ۱و۲ و ترمینالهای ۴و۶ است.

اتوبوس: برخی از خطوط اتوبوسرانی شهر تهران منتهی به میدان آزادی، دارای سرویس به ترمینالهای فرودگاه است.

تاکسی: خروجی ترمینال ها دارای ایستگاه تاکسیهای مخصوص فرودگاه بصورت عادی و vip است.

بهترین انتخاب، رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد

شما می‌توانید در زمان عزیمت به فرودگاه و همچنین از فرودگاه مهرآباد به داخل شهر از بهترین سامانه رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد، بصورت ۲۴ ساعته به یکی از روشهای زیر استفاده کنید:

۱- تماس با کال سنتر ۱

۲- تماس با کال سنتر ۲

۳- تماس فوری

۴- رزرو آنلاین

ناوگان تی تاکسی

کلیه خودروهای مورد استفاده در تی تاکسی شامل تاکسی هایی از برندهای معتبر هستند.

– تویوتا: پریوس هیبرید، کرولا، کمری بنزینی و هیبرید، راوفور، ون هایس، هیوندای: اکسنت، سوناتا هیبریدی و بنزینی، سانتافه و ون تشریفات H350، رنو: فلوئنس و سفران، فولکس واگن: مینی ون کدی، برلیانس: H230، خودروهای داخلی مدل بالا: پژو ۴۰۵ و سمند.

در تی تاکسی بعلاوه خودروهای با کیفیت، ایمن و به روز، تمامی رانندگان دارای کلیه مجوزهای مربوطه و مجوز تردد به تمامی نقاط شهر تهران و کل کشور هستند.

شما می‌توانید به راحتی و براساس بودجه مورد نظر و تعداد نفرات و مقدار بار همراه خودروی خود را انتخاب کرده و سفر کاری و تفریحی خود را مدیریت کنید.

تیم پشتیبانی تی تاکسی در کلیه ساعات شبانه روز، از زمان رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد تا رسیدن به مقصد در کنار شما هستند.

با سپاس، مدیریت شرکت تی تاکسی‌
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.