تی تاکسی

تاکسی vip فرودگاه و مزایای آن

تاکسی vip فرودگاه و مزایای آن

تاکسی vip فرودگاه و مزایای آن

استفاده کردن از تاکسی vip فرودگاه یکی از مولفه های مهمی است که به سفری راحت، کم استرس و بی نظیر کمک میکند و بخش بسیار ضروری آن میباشد.

این خدمات ویژه، امکانات فراتری از خدمات حمل و نقل معمولی موجود برای مسافران مهیا کرده که نیازهای منحصر بفرد آنان را رفع میکند. 

شرکت تی تاکسی با داشتن ناوگان مدرن که همگی شامل تاکسی رسمی و خودروهایی از برندهای معتبر دنیا همچون تویوتا، هیوندای، رنو و فولکس واگن می باشند. 

همچنین رانندگان با تجربه بالا و آموزش دیده دارای تمامی مجوزهای لازم، در ارائه بهترین خدمات به مسافران گرامی پیشرو میباشد.

در این مقاله میخواهیم با پرداختن به مزایای استفاده از این تاکسی ها، بر استفاده از این خدمات به جهت راحتی و امنیت بیشتر مسافران تاکید کنیم:

اهمیت زمان و صرفه جویی درآن برای رفتن به فرودگاه:

از آنجایی که مسافران پروازهای vip ، ارزش زیادی برای زمان خود قائل هستند، استفاده و رزرو تاکسی vip فرودگاه میتواند در مدیریت زمان به مسافران کمک شایانی کند. چرا که این رانندگان با آشنایی به مسیرهای منتهی به فرودگاه، شما را در بهترین زمان ممکن به مقصد میرساند و نگرانی های شما را در شروع سفر پشت سر میگذارد.

 

تاکسی vip فرودگاه - تی تاکسی

نیازی به انتظار در فرودگاه نیست!

به راحتی میتوانید با رزرو آنلاین تاکسی vip فرودگاه قبل از فرود پرواز خود، مطمئن باشید که یک تاکسی vip ، در انتظار شماست. 

این بدان معناست که نیازی به کاغذ بازی احتمالی و یا ایستادن در صف های طولانی احتمالی تاکسی نیست. فارغ از آنکه پس از کلی معطلی چه نوع خودرویی گیرتان می آید.

این برای مسافرانی که برای جلسات کاری سفر میکنند، اهمیت دو چندانی دارد. زیرا امکان دارد به محض فرود آمدن پرواز، نیاز به ترک سریع فرودگاه و رسیدن به جلسه خود داشته باشند. 

پس بودن یک تاکسی رزرو شده که اطلاعات راننده از چند روز قبل به شما داده شده است و منتظر شماست، میتواند کمک بزرگی به شما کند.

همچنین میتوانید تجربه یک رانندگی سریع ولی امن را با یک راننده حرفه ای و خودرویی لوکس، کنید.

تجهیزات مدرن تاکسی vip فرودگاه:

تجهیزات مدرن ، یکی از بارزترین ویژگی های منحصر بفرد آنها میباشد. استفاده از این تجهیزات میتواند سفرتان به فرودگاه و بلعکس را برایتان لذت بخش و آمیخته با راحتی و امنیت وصف ناپذیر کند. 

از مهمترین این تجهیزات میتوان به سیستمهای تهویه مطبوع، سیستمهای امنیتی بروز خودرو، پرداخت الکترونیک، سیستمهای صوتی و تصویری با امکان اتصال با بلوتوث یا ورودی usb می باشد. 

از دیگر تجهیزات میتوان به شارژ لوازم الکترونیک، اینترنت wifi و دیگر تجهیزات اختصاصی اشاره کرد.

رانندگان حرفه ای و کارآزموده:

از مزایای بسیار مهم تاکسی vip فرودگاه، بهره مندی از رانندگان بسیار با تجربه و حرفه ای میباشد. 

تمامی رانندگان تی تاکسی دارای کارت سلامت، کارنامه تاکسیرانی، کارت هوشمند و دفترچه پلیس راه میباشند. که در بازه های زمانی مشخص شده اقدام به تمدید آن می نمایند.

توانایی بالا در ارتباط با مسافران با رعایت کامل ادب و احترام، از خصوصیات بارز این عزیزان می باشد.

با تسلط کامل به راه ها و مسیرهای منتهی به فرودگاه و اشراف به ساعات پیک ترافیک و انتخاب مسیرهای جایگزین احتمالی، شما را در بهترین زمان و با کیفیت ترین حالت به مقاصدتان میرسانند.

مدیریت پرداخت و هزینه:

با مراجعه به بخش رزرو آنلاین میتوانید از تنوع انتخاب خودرو از لحاظ مدل، تعداد نفرات و یا تعداد چمدان برخوردار شده و بودجه خود را برای اینکار مدیریت کنید.

ناوگان خودروهای تی تاکسی

هفت تیپ خدمات رزرو شامل:

۱- سرویس ECO ، شامل تاکسی های مدل بالای سمند، پژو ۴۰۵، پرشیا و برلیانس

۲ – سرویس ECO PLUS، شامل تاکسی های تویوتا پریوس، هیوندایی اکسنت، رنو فلوئنس و آریو

۳- سرویس VIP، شامل تاکسی های تویوتا کمری بنزینی و هیبریدی، هیوندایی سوناتای بنزینی و هیبریدی و رنو سفران

۴- سرویس VIP PLUS، شامل تاکسی های تویوتا راوفور و هیوندایی سانتافه 

۵- سرویس MINI STATION، شامل تاکسی های مینی ون فولکس واگن کدی

۶- سرویس VIP STATION، شامل تاکسی های ون تویوتا هایس

۷- سرویس ROYAL STATION، شامل ون تشریفاتی هیوندای H350

همکاران ما، از تیمهای پشتیبانی تا رانندگان، همگی بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه بهترین و خاطره انگیزترین سرویس ها به شما می باشند.

راههای ارتباطی با ما جهت رزرو تاکسی vip فرودگاه:

2 نظر

  • وقت بخیر.
    واقعا تاکسی vip فرودگاه بسیار لازم و ضروری هست. امیدوارم در اولین
    سفر خدماتتون تجربه کنم.
    موفق باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.