تی تاکسی

از سفر کاری خود لذت ببریم

از سفر کاری خود لذت ببریم

از سفر کاری خود لذت ببریم

تی تاکسی پیشرو در خدمات تاکسی بین شهری

اولین راهکار برای یک سفر بین شهری کاری، استفاده از تاکسی های مدرن، لوکس و راحت تی تاکسی میباشد. با این کار شما به بهترین شکل ممکن به اهداف کاری و تجاری خود خواهید رسید.
برای رزرو تاکسی بین شهری تی تاکسی میتوانید از یکی از گزینه های زیر استفاده کنید:
۱- رزرو آنلاین
۲- تماس سریع
۳- ارتباط با مرکز تماس ۱
۴- ارتباط با مرکز تماس ۲


سایر راهکارهای مفید برای اینکه از سفر کاری خود لذت ببریم

چگونه یک سفر کاری بدون دغدغه‌ای داشته باشیم؟

این روزها با وجود پیشرفت تکنولوژی و آسان‌تر شدن شیوه حمل‌ و نقل شرایط سفر رفتن هم بهتر شده است. بسیاری از شرکت‌ها برای گسترش فعالیت‌هایشان سفرهای کاری را جزئی از برنامه‌های کارمندان خود قرار می‌دهند.

چک لیستی از وسایل مورد نیازتان تهیه کنید.

قبل از رفتن به سفر کاری چک لیستی از وسایلی که باید همراه خود ببرید تهیه کنید و بعد به سراغ جمع کردن آن‌ها بروید. بهتر است برای رفتن به مأموریت چمدانی کوچک انتخاب کنید.

قبل از شروع سفر برای کارهایتان برنامه‌ریزی کنید

پیش از این که به سفر بروید لیستی از برنامه‌ها و قرارهای خود تهیه کنید و به‌ ترتیب اولویت آن‌ها را انجام دهید. برای جلوگیری از به وجود آمدن استرس و خوب پیش رفتن کارها شما نیاز به استراحت دارید. پس سعی کنید که در میان انجام دادن وظایف کاری‌تان به تفریحات کوچک بپردازید. فراموش نکنید که خواب کافی باعث بیشتر شدن انرژی و تمرکز می‌شود پس، از خوابیدن غافل نشوید.

حواستان به مدارک باشد

قطعا در یک سفر کاری باید مدارک و اسنادی را همراه داشته باشید. برای اینکه مدارک را جا نگذارید، همه کاغذها را با خودتان حمل نکنید! کافی است قبل از جمع کردن وسایل مدارکی که ممکن است لازم داشته باشید را لیست کنید.

لوازم مورد نیاز برای سفر کاری را فراموش نکنید

فلش، هارد، لپتاپ، شارژر، پاوربانک، دوربین و … می‌توانند از لوازم الکترونیکی باشند که در یک سفر کاری به آنها نیاز خواهید داشت. در سفرهای هوایی اگر سفرتان کوتاه است، چمدان یا ساک کوچکی همراه داشته باشید تا سبک‌تر سفر کنید.

آرامش را فراموش نکنید

می‌توانید برای داشتن آرامش بیشتر در سفرهای کاری یکی از اعضای خانواده‌تان را همراه خود ببرید. این کار باعث می‌شود که هم استرس و مشغله‌های فکری‌تان کمتر شود و هم با یک تیر دو نشان می‌زنید. 

شرایط آب و هوایی مسیر و مقصد را چک کنید.

برای اینکه بدانید که چه نوع البسه برای سفر نیاز دارید و اصطلاحا غافلگیر نشوید حتما شرایط آب و هوایی مسیر و مقصد را چک کنید.

برای این کار میتوانید اینجا کلیک کنید.


قبل از سفر محل اقامتتان را رزرو کنید.

قبل از اینکه راهی سفر شوید، حتما از رزرو محل اقامت، بلیت و چیزهایی از این قبیل اطمینان حاصل کنید. اگر قرار است در نبودتان کارها را به شخص دیگری بسپارید هم این مورد را فراموش نکنید. قرار ملاقاتتان را برای سفر کاری مورد نظر قطعی کنید و از روز و ساعت دقیق آن مطلع باشید.

حواستان به تعطیلات و اختلاف زمانی مقصد باشد.

برای اینکه به در بسته نخورید، حواستان به روزهای تعطیل و مناسبت‌های خاص شهر مقصد باشد. از آنجایی که باید در سفر کاری سرحال باشید و شاید وقت زیادی برای استراحت کردن پیدا نکنید، بهتر است که از قبل ساعت خوابتان را با مقصد هماهنگ کنید. از داخل هواپیما ساعتتان را به وقت محلی مقصد تنظیم کنید.

با هواپیما سفر کنید.

بهتر است در این نوع سفرها از هواپیما استفاده کنید که دچار خستگی نشوید. تا جایی که می‌توانید از پروازهای مستقیم برای سفرتان استفاده کنید. معطل شدن در فرودگاه خستگی زیادی برای شما به همراه دارد. حتی اگر بتوانید ساعت پروازتان را طوری انتخاب کنید که در طول روز به مقصد برسید، همه چیز برای شما راحت‌تر خواهد بود. مثلا تاکسی گرفتن در روز از شب خیلی راحت‌تر است و احساس امنیتتان هم در طول روز بیشتر است.

برای رفتن و برگشتن از فرودگاه میتوانید از خدمات کم نظیر و بی نظیر تی تاکسی بهره مند شوید.

مراقب خورد و خوراکتان باشید.

در سفر کاری ممکن است به خاطر فشار کاری و حجم زیاد کارها فرصت مناسبی برای غذا خوردن پیدا نکنید. اما این کار انرژی زیادی از شما می‌گیرد؛ بهتر است که چند شکلات همیشه همراهتان داشته باشید که جلوی گرسنه شدنتان را بگیرد. 

قبل از خواب آلارم گذاشتن فراموش نشود.

خیلی از مسافران عادت دارند با ساعت‌های کوکی که در اتاق‌های هتل وجود دارد، صبح از خواب بیدار می‌شوند. اما ممکن است به هر دلیلی این ساعت‌ها درست کار نکنند و شما از قرار ملاقاتتان جا بمانید! این وحشتناک است! پس حتی اگر از این ساعت‌ها استفاده می‌کنید به تلفن همراهتان هم اعتماد کنید و ساعت آن را هم تنظیم کنید تا مطمئن باشید که خواب نمی‌مانید.

به قوانین مردم احترام بگذارید.

البته فرقی ندارد سفر کاری باشد یا تفریحی؛ در هر حال باید به عقاید و قوانینی که در مقصد سفرتان تعریف شده احترام بگذارید. مثلا شخصیت‌های مهم یا عقاید مذهبی و سیاسی را مورد تمسخر قرار ندهید.

درگیر خرید کردن نباشید.

معمولا در سفر کاری فرصت زیادی برای گشت‌زنی در شهر یا خرید کردن پیدا نمی‌کنید. اصلا بهتر است که خودتان را با گشتن در پاساژها خسته نکنید و زمان آزادتان را به استراحت کردن اختصاص دهید.


این مقاله برگرفته از سایت اتاقک می باشد.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.