تی تاکسی

سرویس در اختیار

سرویس در اختیار

تاکسی‌های تی.تاکسی را می‎شود به‌صورت دراختیار برای تردد در داخل و خارج شهر هم استفاده کرد، برای مثال توریست‌ها و یا افرادی که می‌خواهند برای تفریح، کار و … از شهری به شهر دیگر رفته، ترجیح می‌دهند بخاطر خستگی ناشی از رانندگی، نداشتن اطلاعات از شهر مقصد، از ماشین شخصی‌ استفاده نکرده و با تی.تاکسی، هم به شهر موردنظرشون سفر کرده و سپس با همان تاکسی به مبدا باز گردند.

همچنین سرویس دراختیار تی.تاکسی، برای افراد پرمشغله‌ای که برای دنبال کردن برخی از فعالیت‌های روزانه‌شان میخواهند از همه وقتشان استفاده و ترجیح می‌دهند در فرصت‌هایی مثل حضور در تاکسی به آنها رسیدگی کنند ،بسیار کاربردی می باشد.

از دیگر مزیتهای سرویس در اختیار اینکه دیگر نیاز نیست مسافران نگران مسائلی همچون جای پارک، شلوغی مکان‌های مختلف، طرح ترافیک، جریمه شدن، اصطحلاک و حوادث احتمالی و غیره باشند و در نتیجه وقت آنرا دارند که با خیال راحت و بدون محدودیت، همزمان با اینکه به مقصد میروند و یا از مبدا برمی‌گردند، به فعالیت‌ها و اولویتهای خود رسیدگی کنند.

تی.تاکسی، مشکل تردد مسافرین به بخش هایی از شهر (خصوصا) که شامل طرح ترافیک و آلودگی هوا می‌شود را هم برطرف کرده و تاکسی‌های ما، محدودیتی برای تردد به این مناطق ندارند و افراد می‌تواند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی، به این محدوده‌ها رفت و آمد کنند.

تردد بدون محدودیت در تمام نقاط تهران و ایران با تی.تاکسی